Lietošanas noteikumi

 

Vispārīgie noteikumi
Šie lietošanas noteikumi, turpmāk - Lietošanas noteikumi, nosaka tīmekļa lapas interneta veikala www.dd24.lv, turpmāk – DD24.lv, lietošanas un preču iegādes kārtību.
SIA "Darba aizsardzības administrācija Latvija", reģistrācijas Nr. 50103686201, adrese: Rīga, Miera iela 82 - 1A, LV-1013, turpmāk - DD24, nodrošina DD24.lv pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar Lietošanas noteikumiem.
Lietotājs ir rīcībspējīga fiziskā vai juridiskā persona, kas iepērkas DD24.lv vai izmanto citus DD24.lv pakalpojumus (piem. piegāde). Nepilngadīgas fiziskās personas no 14 līdz 18 gadiem DD24.lv pakalpojumus izmanto vienīgi ar vecāka vai aizbildņa atļauju, izņemot gadījumus, kad to rīcībā ir pašu ieņēmumi.
Ja Lietotājs iegādājas DD24.lv piedāvātās preces, Lietošanas noteikumi tiek uzskatīti par juridiski saistošu dokumentu, kurā noteiktas pušu tiesības un pienākumi, saistībā ar preču iegādi, samaksu par tām, kā arī preču piegādes un atgriešanas nosacījumi.
 Ja Lietotājs vēlas iegādāties preces DD24.lv, Lietotājam pirms preču iegādes ir pienākums iepazīties ar Lietošanas noteikumiem un pirms darījuma pabeigšanas apstiprināt šo iepazīšanos. Tādējādi, ja Lietotājs ir iegādājies preci DD24.lv, ir uzskatāms, ka Lietotājs ir iepazinies ar Lietošanas noteikumiem un tiem piekrīt. Vienlaikus, piekrītot Lietošanas noteikumiem, Lietotājs arī apstiprina, ka  tam ir tiesības reģistrēties un iegādāties preces interneta veikalā DD24.lv atbilstoši Lietošanas noteikumiem.
Ja Lietotājs mēģina jebkādā veidā kaitēt DD24.lv darbībai, stabilitātei, drošībai, vai citādi neievēro šos Lietošanas noteikumus, DD24.lv ir tiesības atcelt Lietotāja reģistrāciju vai citādi ierobežot Lietotāja piekļuvi interneta veikalam DD24.lv.
DD24 patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji grozīt un papildināt Lietošanas noteikumus. Lietotājam iepērkoties DD24.lv, tiek piemēroti Lietošanas noteikumi redakcijā, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Lietotājam ir jāiepazīstas ar Lietošanas noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.
DD24 patur tiesības mainīt preču cenu, vai arī noteikt precēm speciālo cenu. Preces Lietotājam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preču pasūtījuma veikšanas brīdī.
Personas datu aizsardzība
Iepirkties DD24.lv var viesi un reģistrēti Lietotāji. Lai reģistrētos DD24.lv, Lietotājam ir jānorāda vismaz vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruni kā arī jāievada parole. Ar reģistrēšanos vietnē DD24.lv uzskatāms, ka Lietotājs (fiziskā persona) ir piekritis savu personas datu apstrādei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un saskaņā ar DD24 Privātuma politiku – tādā apjomā, kādā Lietotājs sniedzis personas datus. Lai atkārtoti ienāktu vietnē DD24.lv konkrētajā Lietotāja profilā, Lietotājam atbilstošos laukos jāievada reģistrētais e-pasts un parole.
Veicot pirkumu DD24.lv, Lietotājam ir obligāti jāievada savs vārds, uzvārds, preces piegādes adrese vai izņemšanas punktu adresi, tālruņa numurs un e-pasts, jo šie dati DD24 nepieciešami preču pirkuma līguma noslēgšanai ar Lietotāju un lai varētu nodrošināt saziņu ar Lietotāju, kā arī preču piegādi Lietotājam.
Lietotājs ir pastāvīgi pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā norādīto datu pareizību, kā arī par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu DD24.lv. Ja Lietotājs reģistrācijas formā vai, veicot pirkumu, norādījis neprecīzus vai nepareizus datus, vai vēlāk personas datu izmaiņu gadījumā nav tos aktualizējis DD24.lv vietnē, DD24 nav atbildīgs par datu nepareizību un no tā izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Lietotāja tiešo zaudējumu kompensāciju. Lietotājam ir tiesības jebkurā brīdī savā DD24.lv profilā labot, dzēst vai papildināt personas datus vai prasīt DD24 personas datu labošanu, dzēšanu vai papildināšanu atbilstoši klienta norādēm saskaņā ar Privātuma politiku.
Reģistrējoties DD24.lv, Lietotājs iegūst individuālus reģistrācijas datus (lietotājvārdu un paroli). Lietotājs ir atbildīgs par savu reģistrācijas datu drošību un apņemas tos uzglabāt un nenodot trešajām personām. Ja reģistrācijas datus izmanto kāda trešā persona, viņš tiek uzskatīts par Lietotāju. Ja Lietotājs pazaudē reģistrācijas datus, vai arī Lietotājam rodas aizdomas par to, ka viņa reģistrācijas datus varētu būt ieguvusi trešā persona, Lietotājam ir nekavējoties jāinformē par to DD24 izmantojot saziņas līdzekļus, kas ir uzskaitīti DD24.lv sadaļā - Kontakti.
Lietotājs piekrītot šiem Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai, piekrīt, ka uz norādīto e-pastu un tālruņa numuru tiks nosūtīti paziņojumi, kas nepieciešami pasūtījuma, apmaksas un piegādes informācijas sniegšanai.
DD24 garantē, ka Lietotāja dati tiks izmantoti tikai preču iegādes un tiešā mārketinga nolūkos.
DD24 apņemas nodrošināt Lietotāja sniegto personas datu konfidencialitāti un aizsardzību, un apņemas neizpaust Lietotāja personas datus trešajām personām, izņemot DD24 partneriem, kas nodrošina preču piegādi Lietotājam, vai sniedz citus ar pasūtījumu izpildi saistītos pakalpojumus, kā arī valsts institūcijām normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un ja tam ir likumīgs pamats.
Preces piegādes brīdī preces saņēmējam var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai noskaidrotu personas identitāti.
Pirkuma – pārdošanas līguma noslēgšana
Viena pirkuma vietnē DD24.lv minimālā pirkuma summa ir 9,99 EUR. Gadījumā ja pirkuma maksa ir mazāka par minēto summu, tiek ieskaitīta pakalpojuma apstrādes maksa 0,99 EUR apmērā.  Lietotājs var iegādāties preces vietnē DD24.lv neierobežotu reižu skaitu.
Preces pirkuma līgums starp DD24 un Lietotāju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Lietotājs, izvēloties preci(-es), ir izveidojis iepirkumu grozu un noklikšķinājis uz "apmaksāt pirkumu". Lietotājam ir pienākums Lietošanas noteikumos paredzētajā kārtībā un termiņos samaksāt par precēm.
Pirkuma līgumi tiek reģistrēti un glabāti DD24.lv datu bāzē.
DD24 piekrīt piegādāt Lietotāja pasūtītās un apmaksātās preces uz Lietotāja pasūtījumā norādīto adresi, pamatojoties uz nosacījumiem, kas noteikti Lietošanas noteikumu 5. punktā.
Ja DD24 neizdodas sazināties ar Lietotāju 5 (piecu) darba dienu laikā kopš pasūtījuma noformēšanas, pasūtījums tiek atcelts, DD24 atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa  un pirkuma apstrādes maksas, netiek atmaksāta.
Ārkārtas situācijā, kad neparedzētu apstākļu dēļ DD24 nevar nodrošināt interneta veikalā DD24.lv iegādātās preces piegādi, DD24 apņemas piedāvāt līdzīgu produktu. Ja Lietotājs nepiekrīt, DD24 atmaksā Lietotājam par nepieejamo preci samaksāto naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no brīža, kad Lietotājs atsakās no līdzīga produkta.
Preču cenas un samaksas kārtība
Preču cenas interneta veikalā DD24.lv norādītas euro, PVN ir iekļauts cenā.
Lietotājs maksā par precēm, šādos veidos:
- izmantojot internetbankas "bank-link" pakalpojumus (pasūtot preci);
- ar bankas pārskaitījumu (pasūtot preci);
-  ar kredītkarti (pasūtot preci);
- skaidrā naudā  vai ar norēķinu karti (preces saņemot DD24.lv birojā).
Ja ir izveidojusies pārmaksa par precēm, DD24 to atmaksā Lietotājam ar pārskaitījumu uz bankas kontu, no kura Lietotājs veica samaksu par precēm. Ja pārmaksa izveidojusies, izmantojot citu maksāšanas veidu, Lietotājam ir jāiesniedz DD24 rakstveida iesniegums, norādot bankas konta numuru, uz kuru DD24 jāpārskaita Lietotājam pārmaksātā naudas summa.
Vairāk informācijas Preču apmaksas lapā.
Preču piegāde
Lietotājs, izvēloties piegādes veidu, apņemas norādīt precīzu piegādes adresi. Gadījumā ja tiek izvēlēts preci saņemt izņemšanas punktā, nepieciešams izvēlēties to no piedāvātā saraksta.
Preces Lietotājam piegādā DD24 pilnvarots pārstāvis.
Lietotājs apņemas savas pasūtītās preces pieņemt no kurjera vai preču izņemšanas vietas. 
Gadījumā ja prece nav izņemta DD24 pilnvarota pārstāvja noradīta termiņa, DD24 ir tiesīgs piestādīt preču saņēmējam soda naudu par preces atgriešanu DD24 birojā, soda maksa nevar būt lielāka par pamata piegādes izdevumiem.
Piegādes maksa Latvijā ir atkarīga no izvēlētas piegādes metodes un kopēja sūtījuma svara. Preču izmaksas noradīta sadaļā Preču saņemšanas.
DD24 darīs visu iespējamo, lai nodrošinātu to, ka pasūtītās preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Aptuvenais piegādes laiks 1-2 (viena līdz divas) darba dienas pēc pirkuma pabeigšanas, gadījumā ja prece ir DD24 birojā, 3-5 darba dienas ja prece ir DD24 sadarbības partnera noliktavā, 1-2 nedēļas kad preci nepieciešams pasūtīt no citas piegādātāju noliktavas. 
 Ja Lietotāja norādītajā piegādes adresē Lietotājs nav sastopams, DD24 ir tiesības preces nodot jebkurai citai norādītajā adresē piegādes brīdī sastopamajai pilngadīgajai personai, bet Lietotājam nav tiesību izteikt DD24 jebkādas pretenzijas par preču piegādi neatbilstošai personai.
Ja preču piegāde Lietotājam nav iespējama Lietotāja vainas vai no Lietotāja atkarīgu apstākļu dēļ (Lietotājs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Lietotājs nav sastopams, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), preces netiek sūtītas atkārtoti, bet pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā DD24  ir tiesīgs piestādīt preču saņēmējam soda naudu par preces atgriešanu DD24 birojā, soda maksa nevar būt lielāka par pamata piegādes izdevumiem. Atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
Pēc preču saņemšanas Lietotājs vai viņa pārstāvis pārbauda preču atbilstību pasūtījumam un preču piegādātāja norādītajā veidā un vietā parakstās par preču saņemšanu. Parakstoties par preču saņemšanu, Lietotājs vai viņa pārstāvis apliecina, ka preces tam ir nodotas labā un preču pirkuma  līgumam atbilstošā stāvoklī. Visos gadījumos, kad kurjers Lietotājam piegādā preci, kuras iepakojums ir saburzīts, slapjš vai citādi bojāts no ārpuses, Lietotājam sūtījuma saņemšanas apstiprinājumā jānorāda (jāuzraksta komentārs), vai jāuzraksta atsevišķs akts par šādiem defektiem. Lietotājam tas jādara kurjera klātbūtnē. DD24 neatbild par tādam preču nepilnībām, kas bija acīmredzamas piegādes brīdī, bet netika norādītas preču piegādes apstiprinājumā. Preču piegādes pavaddokumentu DD24 pievieno pie preču sūtījuma vai arī nosuta to elektroniski uz Lietotāja norādīto e-pastu pēc apstiprinājuma saņemšanu par preču piegādi Lietotājam.
Ar piegāžu veidiem un piegažu izmaksam var iepazīties Preču saņemšanas lapā
Preču kvalitāte
Visu DD24.lv pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā pie katras preces. DD24 nodrošina DD24.lv veikalā pārdodamo preču galveno īpašību (informācija par ražotāju, modeli, krāsa, tilpums, izmēri, materiāls u.tml.) atbilstību faktiskajām preču īpašībām un līguma noteikumiem. Kritēriji preces atbilstībai līguma noteikumiem norādīti Patērētāju tiesību aizsardzības likumā.
Vietnē DD24.lv nopērkamajām precēm tiek piemērota attiecīgajos tiesību aktos noteiktā garantija.
Ja pēc preces saņemšanas Lietotājs ( patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē - fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) konstatē, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, tad Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu DD24 par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Prasījuma pieteikumu Lietotājs iesniedz DD24 divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces neatbilstību līguma noteikumiem.
Pēc noteiktā termiņa beigām Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem, ievērojot preces garantijas termiņu.
 Līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai DD24 veic vienu no šādām darbībām:
-novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
- apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
- attiecīgi samazina preces cenu;
- atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
 Vispirms Lietotājs ir tiesīgs lūgt DD24 bez atlīdzības novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi (nesamērīgi, ja tas rada DD24 izmaksas, kas nav samērīgas ar citu punktā norādīto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā preces vērtību bez neatbilstības, neatbilstības nozīmību un to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības).
Ja nav iespējams novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, tad Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai DD24 attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Samaz4inot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot naudas summu, DD24 var ņemt vērā preces nolietojumu vai labumu, ko Lietotājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
Maznozīmīgas preces neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā (tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā) un tādas, kas nevar būtiski ietekmēt Lietotāja iespējas preci izmantot, Lietotājs nevar prasīt, lai DD24 atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu.
Iebildumus un lūgumus par preces neatbilstību līguma noteikumiem Lietotājs var izteikt DD24 gan mutvārdos, gan rakstveida, nosūtot iesniegumu DD24 uz adresi Miera iela 82, Rīga, LV-1013, vai izmantojot platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē (SIT Platforma): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Pēc iebildumu izvērtēšanas DD24 sniedz Lietotājam atbildi. 
Atteikuma tiesības un preču atgriešana
Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" nosacījumus, patērētājam ir tiesības 30 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot DD24 iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Lietotājam ir jārīkojas kādā no šiem veidiem: :
- Lietotājs elektroniski e-pastā nosūta paziņojumu uz DD24 e-pastu: dd24@dd24.lv. E-pasta paziņojumā  Lietotājs norāda atgriešanas objektu (preces nosaukumu), pasūtījuma numuru un bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par atgriežamajām precēm samaksāto naudas summu. Nosūtot atteikumu uz DD24 e-pastu, Lietotājs var arī izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, aizpildot to un nosūtot uz DD24 e-pastu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu DD24 nekavējoties pēc tā saņemšanas paziņo Lietotājam;
Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (30 dienas), ja Lietotājs paziņojumu par atteikuma tiesību izmatošanu nosūta DD24 kādā no Lietošanas noteikumu punktu norādītajiem veidiem pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanas faktu un termiņu.
Lietošanas noteikumu norādītajā kārtībā pēc informācijas par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs nosūta preci pa pastu atpakaļ DD24, nodrošinot preces piegādi šādā adresē: Miera iela 82, Rīga, LV-1013, bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, vai arī minētajā termiņā patstāvīgi nogādā preci DD24 uz minēto adresi.  Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces nosūta atpakaļ pirms 30 dienu termiņa beigām. Lietotājam ir pienākums saglabāt pierādījumu par preču atpakaļ nosūtīšanas datumu. DD24 brīdina, ka prece, kas tiek sūtīta atpakaļ ar pasta starpniecību vienīgi līdz pasta nodaļai, nevis faktiski piegādājot preci uz minēto DD24 adresi, netiek uzskatīta par saņemtu, un DD24 nav pienākuma un tas neveic šādu sūtījumu izņemšanu pasta nodaļā.
Ja Lietotājs izmantojis Omniva , DPD kurjera vai pakomāta pakalpojumu preces saņemšanai, abos Lietošanas noteikumu iepriekš  minētajos veidos Lietotājs ir tiesīgs nosūtīt preci atpakaļ DD24, šim nolūkam izmantojot preces sūtījumam pievienoto atgriešanas kodu.
DD24 bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksā Lietotājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā par preču piegādi samaksātos piegādes izdevumus. Atmaksājamo naudas summu DD24 pārskaita uz bankas kontu, ko Lietotājs norādījis, izmantojot atteikuma tiesības.
Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav DD24 piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, DD24 nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.
DD24 patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad DD24 būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ DD24, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
- atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
- prece nedrīkst būt bojāta;
- prece nav lietota, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);
Atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
DD24 ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, DD24 ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotājam par preci samaksāto naudu.
Informācijas apmaiņa
DD24 sazinās ar Lietotāju, izmantojot e-pastu, pasta adresi vai tālruņa numuru. Lietotājs var izmantot jebkādus saziņas veidus, kas ir uzskaitīti sadaļā - Kontakti.
Atbildība
DD24 ir atbrīvots no jebkādas atbildības visos gadījumos, kad zaudējumi rodas sakarā ar to, ka Lietotājs rīkojas pretēji Lietošanas noteikumos norādītajai DD24.lv lietošanas kārtībai.
Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.
DD24.lv nav atbildīgs par DD24.lv veikala attēlos redzamo preču nebūtisko īpašību (faktiskais izmērs, formas vai toņa nianses u.tml.) neatbilstību faktiskajām preču īpašībām Lietotāja izmantotās ierīces ekrāna parametru, apgaismojuma vai jebkādu citu līdzīgu ārēju apstākļu dēļ.
DD24 nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus DD24 saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā DD24 centīsies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.
Citi noteikumi
Attiecības starp Lietotāju un DD24 regulē Lietošanas noteikumi, kā arī Latvijas Republikas tiesību akti.
Radušos jautājumu vai domstarpību gadījumā, Lietotājs telefoniski vai izmantojot e-pastu sazinās ar DD24 klientu apkalpošanas servisu. Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risina pārrunu ceļā. Lietotājam, kurš ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), ir iespēja īstenot un aizsargāt savas patērētāja likumīgās tiesības Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un ar to saistītajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.